• +48 (22) 50 234 70
  • Inwenta - facebook
  • Inwenta - Linkedin
  • Inwenta - youtube
Inwenta Interim
  • Oferty pracy
  • Usługi
  • O Firmie
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Polski
  • English
Katalog szkoleń zamkniętych – dla kadry kierowniczej

  1. Home
  2. /
  3. Katalog szkoleń zamkniętych –...
  • Dla Pracodawcy

  • Dla Kandydata

Inwenta

lider w branży usług interim management

Dobór personelu:

  • Interim management
  • Executive search
  • Rekrutacja i selekcja
  • Outplacement

Diagnoza i rozwój:

  • Ocena kompetencji on-line
  • Assessment/development centre
  • Centrum analiz i rozwiązań HR
  • Ocena 360°
  • Szkolenia i coaching
  • Audyt personalny
  • Ocena kompetencji on-line
  • Testy i kwestionariusze
  • Zgamifikowane narzędzia
  • vidAssess
  • Profile zespołowe
  • Profil idealnego kandydata
  • Szkolenia i coaching
  • Katalog szkoleń zamknietych – szkolenia HR
  • Katalog szkoleń zamkniętych – dla kadry kierowniczej
  • Katalog szkoleń zamkniętych – szkolenia ogólnorozwojowe
  • Szkolenia dla produkcji
  • Centrum analiz i rozwiązań HR
  • Diagnoza efektywności Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  • Projektowanie i wdrażanie efektywnych systemów motywacyjnych
  • Scenariusze zarządzania Kapitałem Ludzkim
  • Systemy i modele kompetencji
  • Audyt kadrowo-płacowy
  • Badania pracownicze
  • Wspieranie rozwoju organizacji

Katalog szkoleń zamkniętych – dla kadry kierowniczej

  1. Wdrażanie zmian w firmie

 Ramowy program szkolenia

  • Sedno zmian – wpływanie na postawy pracowników w trakcie wdrażanych zmian
  • Jak angażować w proces zmiany swoich kluczowych pracowników
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych niezbędnych do wdrożenia zmiany
  • Jak prowadzić zespół przez zmianę

 W wyniku szkolenia nastąpi: zwiększenie efektywności procesu zmiany poprzez lepsze rozumienie zachowań i reakcji pracowników na zmianę w trakcie jej trwania; wsparcie organizacji w utrzymaniu tempa zmian i budowanie gotowości do zmian; minimalizacja oporów wobec zmian; rozwój kompetencji komunikacyjnych kadry zarządzającej w zakresie wdrażanych zmian; rozumienie własnej roli w procesie zachodzących zmian w firmie.

  1. Zarządzanie przez cele

 Ramowy program szkolenia

  • Wyznaczanie celów w oparciu o cele strategiczne firmy (MODEL SMART)
  • Czynniki mające wpływ na realizację wyznaczonych celów (MODEL OTUIM)
  • Angażowanie pracowników w realizację postawionych celów
  • Wsparcie czy kontrola pracownika podczas realizacji wyznaczonych celów
  • Rozmowa oceniająca realizację celu

W wyniku szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności: stosowania w praktyce modelu MBO; wyznaczania celów zgodnie z modelem SMART i w powiązaniu ze strategią organizacji; precyzowania mierzalności stawianych celów; sprawnego prowadzenia rozmów z pracownikami na temat wyznaczania i realizacji celów; konstruowania i oceniania planów działania.

  1. Kierowanie zespołem

 Ramowy program szkolenia:

  • Budowanie zespołów – dobór odpowiednich członków zespołu (koncepcja M. Belbina)
  • Expose szefa zespołu
  • Dobór stylu zarządzania do potrzeb zespołu (K. Blanchard)
  • Efektywna współpraca w zespole
  • Rola konfliktów w zespole (P.Coleman)
  • Efektywne prowadzenie spotkań zespołu
  • Podejmowanie decyzji przez zespół
  • Komunikacja w zespole

W wyniku szkolenia nastąpi: nauka doboru odpowiednich osób do swojego zespołu; przewodzenie zespołowi i dopasowanie stylu; zarządzanie dostosowane do aktualnych potrzeb zespołu; budowanie autorytetu; planowanie i organizowanie pracy zespołu; konstruktywne wykorzystywanie konfliktu; dalszy rozwój zespołu; prowadzenie efektywnych spotkań z zespołem; współpraca z zespołem na rzecz wspólnego sukcesu.

4.       Motywacja pozafinansowa pracowników

  Ramowy program szkolenia:

  • Postawy pracowników
  • Motywacja wewnętrzna a zewnętrzna pracowników
  • Rola kar i nagród w motywowaniu pracowników
  • Delegowania zadań a motywacja do ich realizacji
  • Motywowanie pracowników w oparciu o koncepcję samodeterminacji (Ryan, Deci)
  • Podtrzymywanie motywacji wewnętrznej przez stany flow (koncepcja M. Csikszentmihaly)
  • Rozmowy motywujące z pracownikami

W wyniku szkolenia nastąpi: wpływanie na postawę pracowników; właściwe korzystanie z narzędzi motywacji pozafinansowej; świadomy dobór narzędzi motywacji pozafinansowej do poszczególnych pracowników; wzmacnianie motywacji wewnętrznej pracownika; prowadzenie rozmów motywujących z pracownikami.

  1. Komunikacja w pracy menedżera

Ramowy program szkolenia:

  • Przekazywanie bieżących informacji zwrotnych pracownikom
  • Rozmowy rozwojowe z pracownikami ( w oparciu o techniki coachingowe)
  • Rozmowy oceniające pracowników
  • Rozmowa motywująca i dyscyplinująca z pracownikiem

W wyniku szkolenia nastąpi: udzielanie konstruktywnych wskazówek pracownikom; prowadzenie rozmów na temat rozwoju pracownika w firmie; motywowanie i dyscyplinowanie pracownika. prowadzenie rozmów oceniających pracownika.

 

  1. Zarządzanie konfliktami

Ramowy program szkolenia:

  • Diagnoza radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi (według T.Kilmanna)
  • Źródła sytuacji konfliktowych (More’a)
  • Konstruktywne strategie podejścia do konfliktu
  • Przekształcanie konfliktu we współpracę (Model Gordona)
  • Wykorzystanie technik kreatywnych w zarządzaniu konfliktem
  • Techniki mediacyjne w zarządzaniu konfliktem
  • Konstruktywna komunikacja w sytuacji konfliktu (m.in. model P.Colemana, technika 3 kroków)

W wyniku szkolenia nastąpi: efektywne zarządzanie konfliktami; konstruktywne reagowanie na konflikt; przekształcanie konfliktu we współpracę; panowanie nad emocjami w sytuacji konfliktu; konstruktywna komunikacja w konflikcie.

Beata Bukowska

Partner

pokaż numer telefonu
+48 501 250 850

Ta strona używa plików cookie, które są zapisywane na Twoim urządzeniu. Korzystanie z tej strony oznacza akceptację plików cookie. Informacji zapisywanych w plikach cookies używamy w celach statystycznych jak również w celu dostosowania ustawień do indywidualnych potrzeb użytkownika. czytaj więcej akceptuję
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT

Nasi Partnerzy

http://www.stowarzyszenieim.org/
http://www.pstd.org.pl/
https://hr24.com.pl/
http://www.czasopisma.wolterskluwer.pl/personel-plus/
http://pkpplewiatan.pl
https://www.iim.org.uk/

Dla Pracodawców

  • Ocena kompetencji on-line
  • Assessment/development centre
  • Centrum analiz i rozwiązań HR
  • Ocena 360°
  • Szkolenia i coaching
  • Audyt personalny
  • Interim management
  • Executive search
  • Rekrutacja i selekcja
  • Outplacement

Dla Kandydatów

  • Oferty pracy
  • Zostań Interim Managerem
  • Wyślij CV
  • Standardy Rekrutacji w Inwencie
  • Predyspozycje zawodowe dla młodzieży

Kontakt

    INWENTA SP. Z O.O.
    tel.: +48 (22) 50 234 70
    e-mail: biuro@inwenta.pl
    • Inwenta - facebook
    • Inwenta - Linkedin
    • Inwenta - youtube

    Linki

    • Aktualności
    • Polityka prywatności
    • Lato HR – Konferencja
    • Stowarzyszenie Interim Managers
    • Konferencje SIM
    • Centrum Filtrowa
    • Projekty UE

Newsletter