Udzielanie konstruktywnego feedbacku

  Ramowy program szkolenia:

  • Komunikacja w organizacji - model procesu komunikacyjnego
  • Jak radzić sobie z krytyką i atakiem
  • Umiejętność wydawania poleceń i wyrażania próśb
  • Znaczenie feedbacku w procesie rozwoju pracowników
  • Informacja zwrotna jako narzędzie motywacji pracowników
  • Przygotowanie i prowadzenie sesji feedbackowej
  • Przekazywanie informacji zwrotnej w grupie

W wyniku szkolenia nastąpi: poznanie zasad konstruktywnej komunikacji w organizacji; asertywne komunikowanie się; komunikowanie informacji tak, by zostały dobrze zrozumiane i zaakceptowane; stosowanie feedbacku jako narzędzia motywacji pracowników; nabycie umiejętności przygotowania i prowadzenia sesji feedbackowej.

Dla kogo: dla pracowników działów HR, dla menedżerów, dla kierowników niższego oraz wyższego szczebla

 

Więcej informacji na temat szkoleń udziela:
Ewa Szyjkowska
Koordynator Działu Szkoleń
ewa.szyjkowska@inwenta.pl
22 50 234 70
517 296 176 

 

Jeśli masz pytanie dotyczące naszych usług

Wypełnij dane kontaktowe, a oddzwonimy lub odpiszemy.


 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Inwenta Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celu otrzymywania informacji o produktach i usługach Inwenty (newsletter), w tym zaproszeń na wydarzenia oraz informacji związanych z tematyką HR, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej. Zasady przetwarzania danych można przeczytać pod adresem: (kliknij)

Zapisz się na newsletter Inwenty

Bądź na bieżąco z naszymi promocjami, konferencjami i ofertami pracy.